תביעות כספיות

מאת: עו"ד אלי שמעוני

העסק שלך נמצא בראש סדרי העדיפויות שלך. תשומת הלב שלך מופנית לניהול ואסטרטגיה שיביאו לצמיחה ושגשוג. במציאות העסקית המורכבת של היום, זה לא מספיק. עולם המשפט והעולם המסחרי כרוכים זה בזה מאז ומתמיד. בשנים האחרונות, מידע משפטי נגיש לכל דרך האינטרנט וכמות העוסקים בתחום המשפטי הוכפלה ושולשה. עסקים רבים חשים שיש מי שעוקב אחר כל מהלך שלהם ובוחן את כל הזמן את הסיכויים לעשיית הון על חשבונם, בדרך המשפט. באווירה של חוסר אמון וחוסר וודאות, משרד עורכי דין אלי שמעוני, מספק קרקע יציבה ובטוחה. שירותים משפטיים בעלויות סבירות ובתעריפים קבועים יאפשרו לך להדוף תביעות כספיות, באמצעות מו"מ שננהל בשמך עם עורכי הדין בצד התובע או בין כותלי בית המשפט. מנגד, אנו נסייע לך בהגשה של תביעות כספיות, כאשר כלו כל הדרכים האחרות למצות את זכויותיך או לקבל את המגיע לך.

במה נוכל לעזור לך?

הערכת חוזקה של העילה הפוטנציאלית בבסיסה של תביעה אפשרית.
אומדן סכום התביעה הכספית לאחר ניתוח התשתית העובדתית, ראשי הנזק, החוב או הפיצוי הראוי.
ניסוח התביעה ובחירת פרוצדורת הגשתה היעילה, מבחינת משך ההליך הפוטנציאלי ועלויותיו.
ייצוג לאורך הליך ניהול התביעה, הגשת בקשות הביניים הנדרשות במסגרתו, חקירת העדים וכיו"ב.
ייזום ובחינת הצעות לקיום הליכי פשרה (מטעם בית המשפט והצד שכנגד).
ייצוג בהליכי פשרה במסגרות שונות, כגון: גישור, בוררות ומחלקה לניהול תיקים.
אכיפת פסק הדין לרבות במסגרת נקיטת הליכים נוספים ככל שידרשו: פניה להוצאה לפועל וכיו"ב.

למה לקוחות בוחרים לעבוד איתנו?

סוף מעשה: בחינה מעמיקה של התשתית העובדתית, ראיות תומכות וראיות מזיקות.
בחירת פרוצדורת התביעה שתפחית עלויות משפט חיצוניות, אגרות, הוצאות התדיינות וכו'.
חלוציות: ניסיון בניהול וייצוג של תביעות כספיות ביחס לתחומים שטרם "נחרשו" בפסיקה המקומית.
בגובה העיניים: איתך בכל צעד לאורך ההליך,  שיתוף בצעדים הננקטים ובטקטיקה המשפטית.
שיקול דעת: איתור של הזדמנויות פשרה וניהול ההליך לסיום וסילוק התביעה הכספית.
תביעות כספיות

אתם מגיעים למצב של סכסוך כספי עם אנשים, חברות או גורמים מסחריים, ואתם יודעים שמגיע לכם לקבל סכום כסף מסיבה כלשהי. בעקבות זאת, אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה, שבה מצד אחד אתם לא רוצים לעורר יותר מידיי בעיות, ומן הצד השני חשוב לכם לפעול כדי לשמור על הזכויות שלכם. כלומר, במידה בלתי מבוטלת צריך להיזהר מאוד כאשר אתם פועלים. וכאן נכנסת לתמונה האופציה לעבוד עם עורך דין מקצועי על תביעות כספיות, גם כדי לשמור על הזכויות שלכם, וגם בשביל להבטיח שאתם באמת תקבלו בסופו של יום את סכום הכסף שמגיע לכם. אנחנו, אנשי הצוות של משרד עורכי הדין אלי שמעוני, נלמד את הסיטואציה המשפטית שבה אתם נמצאים, ונעזור לכם לקבל את סכום הכסף שמגיע לכם על פי כל ההסכמות והחוזים שעליהם אתם חתומים.

מה הם השלבים בניהול תביעות כספיות?

ישנם כמה וכמה שלבים בתהליך תביעות כספיות שאותם אתם צריכים להכיר בכדי לנצל את הזכויות שלכם ולהגיע למצב שבו אתם מקבלים את הכסף שלכם. קודם כל צריך להבין מה היא הפרת החוזה שמולה אתם מתמודדים. למשל אם לא הועברו לכם תשלומים על עבודה שביצעתם בזמן. לאחר מכן, צריך לבדוק האם אתם מוגנים מבחינת החוזה שלכם, והאם יש יכולת לפתוח בהליך תביעה כדי לקבל את הכסף שלכם. לעיתים, הצעד הנכון ביותר יהיה דווקא לשלוח מכתב התראה וכך תוכלו לקבל במהירות את הכסף שלכם. ולעיתים, עורך הדין בהחלט יכול להמליץ על הגשת התביעה לבית המשפט, כאשר מדובר על הפרות בסכומי כסף משמעותיים מאוד, עם השפעה על יכולת הנזילות הפיננסית שלכם.

ככל ויש צורך, שווה לפנות לעזרתו של עורך דין מנוסה.

בסיטואציה שבה אין לכם ידע מספק בתחום התביעות הפיננסי, אתם חייבים לקבל את עזרתו של עורך דין מיומן ומנוסה שמסוגל ללוות אתכם בצורה המקצועית ביותר, עד לקבלת התוצאות הרצויות בהליך המקצועי שבו אתם עוסקים. אנחנו, אנשי הצוות של משרד עורכי הדין אלי שמעוני, נעשה את הכל כדי לאפשר לכם לקבל בדיוק את שאתם יודעים שמגיע לכם לקבל, והכל, על בסיס שנים רבות של ניסיון מקצועי בתחום.

עורך דין תביעות כספיות.

יצא לכם פעם להגיע למצב שבו אתם יודעים שמישהו חייב לכם כסף, אבל עדיין אין לכם את היכולות מבחינה מקצועית או מבחינת מוטיבציה לדרוש את הסכום הכספי? במצב של הפרת חוזה או חוב משמעותי, הידע והניסיון של עורך דין תביעות כספיות הוא בהחלט הכלי החשוב ביותר שעומד לרשותכם והוא גורם משנה משחק אשר מאפשר לכם לדאוג לאינטרסים שלכם ולקבל את הכסף שמגיע לכם לקבל, בזכות עבודה קשה ומקצועית. אנחנו, אנשי הצוות של משרד עורכי הדין אלי שמעוני, נספק לכם שירותי עורך דין תביעות כספיות ונאפשר לכם למצוא את הפתרונות שמגיע לכם לקבל במצב של מחלוקות כספיות מורכבות, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום ועל בסיס היכרות עם מגוון רחב של תיקים.

עבודה עם עורך דין תביעות כספיות כדי לשמור על הזכויות שלכם.

לקוחות אשר מחפשים עורך דין תביעות כספיות, המשימה המרכזית והחשובה ביותר שעומדת לפניכם, היא השמירה על הזכויות שלכם. חשוב להבין מה הן אותן זכויות והאם אתם יכולים לשמור עליהן. וזאת בהתאם לחוזים שעליהם אתם חתומים ולסוג התביעה איתה אתם מתמודדים. בדיוק מהסיבה הזו, צריך לפנות בשלב יחסית מוקדם של הדברים, לקבלת ייעוץ משפטי אצל עורך דין מומחה, שכן רק עורך דין יודע לקרוא את התמונה המלאה ולהציג בפניכם את כל האפשרויות שעומדות לפניכם בצורה הנכונה ביותר.

כל מה שרציתם לקבל ומגיע לכם להשיג.

כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה בשביל לקבל את הזכויות שלכם ואפילו להשיג פיצויים, כאשר מדובר על תביעות כספיות, הוא להתחיל לפעול. צריך להיות אקטיביים במלא מובן המילה, לתכנן את המהלכים שלכם קדימה, ובעיקר לייצר את כל הפתרונות שמגיע לכם לקבל על בסיס סטנדרט מקצועי בלתי מתפשר, אותו מספקים עורכי הדין שאיתם אתם בוחרים לעבוד. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אלי שמעוני, מבינים את הצרכים המיוחדים שלכם ועושים את מירב המאמצים בשביל לבנות את קו ההגנה הדרוש לכם בתוך בית המשפט ומחוצה לו.

אלי שמעוני, משרד עורכי דין בהרצליה ובתל אביב, עוסק בתחום האזרחי/מסחרי ובייצוג תובעים ונתבעים. פנו אלינו בכל שאלה ונשמח לסייע.
במייל: [email protected], טלפון: 09-8669556, 03-5507155.
האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית הדרושה, בדרך כלל, טרם נקיטת הליכים משפטיים.

img

עו"ד אלי שמעוני

עו"ד אלי שמעוני בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) ומביא ידע משפטי עשיר בתחומי התמחותו. בנוסף, עו"ד שמעוני בוגר קשת רחבה של הסמכות מקצועיות בתחומי המשפט האזרחי, הבנקאות, הציות, הקניין הרוחני, הממשל התאגידי ועוד… תחומי העיסוק העיקריים של עו"ד שמעוני: ליטיגציה אזרחית ומסחרית, תובענות ייצוגיות, גישור ובוררות, קניין רוחני, חברות, תביעות ייצוגיות, מקרקעין, צוואות וירושות, תביעות כספיות, מטבעות קריפטוגרפיים, בנקאות, ציות והשקעות.

    לייעוץ וקביעת פגישה השאירו פרטים ונחזור בהקדם: