ייצוג בבתי משפט (Litigation)

מאת: עו"ד אלי שמעוני

לא כל מחלוקת נפתרת בדרכי פשרה והידברות. לעיתים שני הצדדים אינם מצליחים להגיע לכדי פתרון ומעוניינים שבית המשפט יקבע את ההסדרה ביניהם. כל אדם וכל ישות עסקית, עלולים למצוא את עצמם, ביום מן הימים, בצד התובע או בצד הנתבע. לדיון בבית המשפט יש חוקים, דינמיקה ושפה משלו. ייצוג בבתי משפט ע"י עורכי דין מיומנים בתחום משפיע משמעותית על תוצאות ההליך. גם אם בעל העניין עצמו (תובע/נתבע) יתקשה בהבנת מהלך הדיון, הכרעת השופט/ים עלולה להיות מכרעת עבורו. אם עתידך האישי והמקצועי מוטל על כף המאזנים, או שהעסק שלך עומד בפני התדיינות חשובה בבית המשפט – מחלקת הליטיגציה במשרד תשיג עבורך את התוצאה הטובה ביותר. משרדנו פועל במודל של משרד בוטיק, אך עם תמיכה לוגיסטית וגיבוי מקצועי שמאפיינים משרדים מהשורה הראשונה.

בליטיגציה, אולי יותר מתחומים אחרים בעשייה המשפטית, יש חשיבות מכרעת למקצועיות ולמוניטין. הצד שטוען כנגדך גם מיוצג על יד עורך דין (בד"כ). על פי רוב, הנטייה של הצד השני להאריך ולהקשות על התהליך המשפטי תלויה בהערכה שיש לו, כלפי השם והיכולת שיש לליטיגטור שטוען מולו. אם הצד שמנגד יעריך שקיים "שוויון כוחות", הליטיגציה תהפוך להתכתשות מתישה וארוכה בבית המשפט, לכן חשוב ביותר הייצוג בבתי משפט ע"י עורך דין מומחה. התהליך יהיה יקר ביותר ועלול לפגוע ביכולתך להתמקד בעבודה או בעסקים. לעומת זאת, אם הצד השני מכיר מלכתחילה ביכולות הליטיגציה העדיפות של מי שמייצג אותך, הוא יזדרז לסיים את התהליך, להגיע לפשרה, או לאפשר לך לקבל את מבוקשך.

במה נוכל לעזור לך?

ייצוג בכל ערכאה שיפוטית בדין האזרחי: שלום, מחוזי ועליון.
ייצוג במסגרת דיוני בוררות וגישור.
ייצוג בכל בית דין (טריבונל) לרבות רשויות מקומיות וסטטוטוריות**, בי"ד משמעתי ועוד.
חקירות והכנת עדויות, לרבות עדויות מומחה.

למה לקוחות בוחרים לעבוד איתנו?

שעות ליטיגציה שצברנו מעמידות לרשותך יכולות והכרות עם תהליכים, דינמיקה וסגנונות שיפוט.
יצירתיות משפטית: הכרעת בית משפט אינה תמיד הפתרון הרצוי, נשיג עבורך את הפתרון טוב ביותר.
הגישה שלנו: להכיר טוב יותר (ממייצגי הצד שכנגד) את התשתית ההסכמית, מסכת העובדות, החוקים והפרצות.

אלי שמעוני, משרד עורכי דין בהרצליה ובתל אביב, עוסק בתחום האזרחי/מסחרי ובייצוג תובעים ונתבעים. פנו אלינו בכל שאלה ונשמח לסייע.
במייל: [email protected], טלפון: 09-8669556, 03-5507155.
האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית הדרושה, בדרך כלל, טרם נקיטת הליכים משפטיים.

img

עו"ד אלי שמעוני

עו"ד אלי שמעוני בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) ומביא ידע משפטי עשיר בתחומי התמחותו. בנוסף, עו"ד שמעוני בוגר קשת רחבה של הסמכות מקצועיות בתחומי המשפט האזרחי, הבנקאות, הציות, הקניין הרוחני, הממשל התאגידי ועוד… תחומי העיסוק העיקריים של עו"ד שמעוני: ליטיגציה אזרחית ומסחרית, תובענות ייצוגיות, גישור ובוררות, קניין רוחני, חברות, תביעות ייצוגיות, מקרקעין, צוואות וירושות, תביעות כספיות, מטבעות קריפטוגרפיים, בנקאות, ציות והשקעות.

    לייעוץ וקביעת פגישה השאירו פרטים ונחזור בהקדם: