משרד עורכי דין מסחרי

מאת: עו"ד אלי שמעוני

משרד עורכי דין מסחרי הוא משרד המתמחה בייעוץ וליווי משפטי לעסקים. תחום המשפט המסחרי הוא תחום רחב היקף, הכולל בתוכו מגוון נושאים הקשורים בניהול משפטי נכון של עסקים וחברות. המשרד מספק שירותים שונים לבעלי עסקים, החל מליווי הקמת העסק ורישומו, דרך עריכת חוזים שונים עבור החברה ועד לייצוג משפטי בבתי משפט. לבעלי עסקים מומלץ לרכז את כל ההתנהלות המשפטית שלהם במשרד מסחרי אחד, שמכיר את העסק הספציפי ואת דרכי התנהלותו בצורה מעמיקה. כך, יוכל העסק לקבל את הייעוץ המשפטי המתאים ביותר עבורו ועבור צרכיו הייחודים.

הקמת עסק.

מרגע שהתקבלה החלטה להקים עסק רצוי לפנות למשרד עורכי דין על מנת שיוכל לייעץ באשר לדרך המתאימה ביותר להקמת החברה החדשה, בהתחשב במאפייני העסק העתידי. האם כדאי להירשם כחברה בע"מ, כעוסק פטור או כל צורת התאגדות אחרת. במידה ומדובר במספר שותפים המקימים יחד את העסק, המשרד יערוך עבורכם הסכם מייסדים והסכם שותפות ובמידת הצורך יטפל ברישום ברשם החברות וברשם השותפויות. בנוסף, פעמים רבות עם הקמת החברה יש גם צורך לנסח תקנון לפעילותה, נושא נוסף בו מומלץ להסתייע בשירותים של משרד עורכי דין מסחרי.

עריכת חוזים.

במהלך הפעילות השוטפת של עסק יש צורך בעריכה וחתימה על חוזים רבים. חוזי עבודה, חוזי רכש מול ספקים, חוזי הפצה ושיווק, חוזי זכיינות, הסכמי סודיות, ועוד. משרד עורכי דין מסחרי מספק את מגוון השירותים הקשורים לעריכת חוזים אלו ואחרים. כבר בשלבי המשא ומתן לקראת עריכת החוזה כדאי לפנות לעורך דין מסחרי, המכיר את עולם העסקים, ואת צרכי העסק שלכם אשר יוכל לוודא כי האינטרסים שלכם יתגשמו. כמובן שלאחר שהושגו הסכמות והבנות בין הצדדים, יש חשיבות גבוהה לייצוג משפטי גם בשלבי ניסוח החוזה. חוזים עסקיים מנוסחים לרוב בשפה משפטית מורכבת, ורצוי שעורך דין המייצג את העסק יהיה שותף לניסוח הסופי של החוזה, ויוודא שההסכמות שהתקבלו במשא ומתן אכן באות לידי ביטוי גם בחוזה הכתוב ושהניסוח לא מקפח את זכויותיכם.

ייצוג בהליכים משפטיים.

משרד עורכי דין מסחרי עוסק גם בליטגציה – ייצוג בבתי משפט – בתביעות בתחומי המשפט המסחרי. המשרד עוסק בליטגציה מתמחה במגוון ההליכים המשפטיים הקשורים לניהול עסקים. רוב ההליכים המשפטיים בתחום המסחרי עוסקים בצורה זו או אחרת בהפרת חוזה. משרד עורכי דין מסחרי הבקיא היטב בדיני החוזים הכלליים ובדינים המיוחדים של החוזים המסחריים השונים, ייטיב לייצג חברות ועסקים בהליכים משפטיים הקשורים להפרת חוזים מסחריים.

פירוק ומכירת חברה.

גם בסיום דרכה של חברה, ותהא הסיבה לכך אשר תהא, יש צורך בליווי משפטי של עורך דין הבקיא בתחום, בין אם מדובר במכירת החברה, או בפירוקה עקב סיבות שונות (פירוק מרצון או פשיטת רגל), יש בתהליך סוגיות משפטיות רבות שבכדי להתמודד איתן יש להכיר לעומק את תחום המשפט המסחרי.

אלי שמעוני, משרד עורכי דין בהרצליה ובתל אביב, עוסק בתחום האזרחי/מסחרי ובייצוג תובעים ונתבעים. פנו אלינו בכל שאלה ונשמח לסייע.
במייל: [email protected], טלפון: 09-8669556, 03-5507155.
האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית הדרושה, בדרך כלל, טרם נקיטת הליכים משפטיים.

img

עו"ד אלי שמעוני

עו"ד אלי שמעוני בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) ומביא ידע משפטי עשיר בתחומי התמחותו. בנוסף, עו"ד שמעוני בוגר קשת רחבה של הסמכות מקצועיות בתחומי המשפט האזרחי, הבנקאות, הציות, הקניין הרוחני, הממשל התאגידי ועוד… תחומי העיסוק העיקריים של עו"ד שמעוני: ליטיגציה אזרחית ומסחרית, תובענות ייצוגיות, גישור ובוררות, קניין רוחני, חברות, תביעות ייצוגיות, מקרקעין, צוואות וירושות, תביעות כספיות, מטבעות קריפטוגרפיים, בנקאות, ציות והשקעות.

    לייעוץ וקביעת פגישה השאירו פרטים ונחזור בהקדם: