חברת עורכי דין בישראל

מאת: עו"ד אלי שמעוני

חברת עורכי דין בישראל מספקת את כלל השירותים המשפטיים שאדם עלול להיזקק להם ועושה זאת כמובן על פי הדין הישראלי. חברת עורכי דין בישראל עוסקת לרוב בכל תחומי המשפט האזרחי-מסחרי: חוזים, נזיקין, קניין, תאגידים וכמובן ייצוג בבתי משפט. מומלץ כי אזרח ישראלי אשר אינו מתגורר בישראל, אך בעל קשרים עסקיים ואישיים לישראל ייעזר לניהול כלל קשריו ועניינו במדינה במשרד עורכי דין בישראל. הפנייה לייעוץ משפטי עורכי דין מקומיים, המכירה את החוק ואת הפסיקה הישראליים, תבטיח הגנה ושמירה על מכלול הזכויות והאינטרסים בישראל של אזרח שאינו חי במדינה. חשוב להבין כי המשפט האזרחי שונה מאוד ממדינה למדינה ולא מומלץ לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין זר שאינו מכיר את הדין הישראלי. לכן גם אם מתגוררים בחו"ל חשוב מאוד להיעזר בעורך דין בישראל בכל הנוגע לקשרים העסקיים והפרטיים לישראל.

עריכת חוזים חברת עורכי דין בישראל.

המשרד מספק עבור הלקוח את מגוון השירותים המשפטיים הנדרשים בתחום החוזים, על פי הנדרש לפי הדין הישראלי. החל מניהול משא ומתן ועריכת החוזה ועד לייצוג בבית משפט במידה ומתגלע סכסוך בין הצדדים לחוזה. בכל הקשור לתחום עריכת החוזים בישראל ישנה חשיבות גדולה לקבלת שירותים משפטיים מחברת עורכי דין בישראל גם כאשר מתגוררים במדינה זרה. כבר בשלב המשא ומתן יש חשיבות לכך שעורך הדין המייצג אותך דובר את השפה העברית ובקיא בכללים שהחילה הפסיקה על ניהול משא ומתן בתום לב. כמובן שידיעת השפה והחוק הופכות קריטיות בשלב ניסוח החוזה שהוא לרוב מסמך משפטי כתוב ומורכב. במקרה בו הצד השני לחוזה הפרה אותו, חשוב מאוד לפעול במדוייק על פי הוראות החוק והפסיקה הישראליים על מנת להגן על זכויותיכם ולהבטיח כי תקבלו סעד מתאים. גם כאן מזדקרת החשיבות של ייעוץ משפטי מקומי, זאת מאחר שדיני החוזים אינם זהים בכל מדינה ומדינה. גם כאשר יש דמיון בחוקים הפסיקה בכל מדינה מפתחת דגשים שונים לפרשנות ויישום החוק. משרד עורכי הדין המקומי מכיר לעומק את הפסיקה הישראלית הענפה בתחום דיני החוזים ותספק ייעוץ משפטי בהתאם.

תביעות נזיקין בישראל.

החברה תוכל לייצג אותך בתביעה משפטית בישראל העוסקת בדיני נזיקין גם כתובע וגם כנתבע. תחום דיני הנזיקין הוא רחב מאוד וכולל בתוכו עילות תביעה שונות. תביעה נזיקית יכולה לבוא בעקבות מעשה רשלני, פגיעה בשם הטוב, פגיעה בקניין רוחני ועוד. דיני הנזיקין משתנים ממדינה למדינה. לדוגמא בעוד שבאנגליה ישנו דין שונה בין הוצאת לשון הרע בעל פה לבין הוצאת לשון הרע בכתב, בישראל הדין הוא כמעט זהה עבור שני המקרים. הבדל נוסף בין הדין הישראלי לדין הזר בכל הנוגע לתביעות בגין פגיעה בשם הטוב הינו שבעוד שבמספר מדינות (כמו ארצות הברית וקנדה) ישנם חוקים המספקים לנתבע הגנה מפני תביעות השתקה שנועדו להרתיע מבקרים ולמנוע דיון ציבורי, בישראל אין חקיקה המסדירה את הנושא. דוגמא נוספת להבדל בין הדין הישראלי לדינים זרים ניתן למצוא בנושא פסיקת פיצויים בגין עוגמת נפש שמקובלת הרבה יותר בארצות הברית מאשר בישראל. מעבר להבדלים המהותיים ישנם גם הבדלים בסדרי הדין במשפט נזיקי בין הדין הישראלי לדינים החלים במדינות אחרות, בייחוד במדינות בהן נהוגה שיטת משפט שאינה אדברסרית או שיש בהן שימוש במושבעים. מכאן ברורה החשיבות של ייצוג משפטי של חברת עורכי דין בישראל בכל הנוגע לתביעות המוגשות בישראל.

אלי שמעוני, משרד עורכי דין בהרצליה ובתל אביב, עוסק בתחום האזרחי/מסחרי וייצוג בבית המשפט של תובעים ונתבעים. פנו אלינו בכל שאלה ונשמח לסייע.
במייל: [email protected], טלפון: 09-8669556, 03-5507155.
האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית הדרושה, בדרך כלל, טרם נקיטת הליכים משפטיים.

img

עו"ד אלי שמעוני

עו"ד אלי שמעוני בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) ומביא ידע משפטי עשיר בתחומי התמחותו. בנוסף, עו"ד שמעוני בוגר קשת רחבה של הסמכות מקצועיות בתחומי המשפט האזרחי, הבנקאות, הציות, הקניין הרוחני, הממשל התאגידי ועוד… תחומי העיסוק העיקריים של עו"ד שמעוני: ליטיגציה אזרחית ומסחרית, תובענות ייצוגיות, גישור ובוררות, קניין רוחני, חברות, תביעות ייצוגיות, מקרקעין, צוואות וירושות, תביעות כספיות, מטבעות קריפטוגרפיים, בנקאות, ציות והשקעות.

    לייעוץ וקביעת פגישה השאירו פרטים ונחזור בהקדם: