חברות ותאגידים (Company & Corporate)

מאת: עו"ד אלי שמעוני

שירותים משפטיים בתחום החברות ותאגידים מאפשרים שינוי וצמיחה לצד המשכיות והעמקה. במיטבם, השירותים הללו מותאמים לאופי, לDNA ולמבנה של ההתאגדות. לדוגמה, פתרונות משפטיים שמתאימים לחברות אנרגיה וגז שנמצאות בשליטה משפחתית, לא בהכרח יתאימו לחברות טכנולוגיה בינלאומיות או תאגידים ציבוריים. אלי שמעוני משרד עורכי דין, מספק ליווי וייעוץ משפטי מבוסס ערך והקשר בתחום החברות והתאגידים. אנו קשובים לחזון של הלקוחות שלנו, ובהתאם לכך מציעים פתרונות יצירתיים החל משלב צורת ההתאגדות הנכונה ביותר מההיבטים הכלכליים (מיסוי) והמשפטיים.

מתוך מחויבות משותפת להשגת מטרות הפעילות, אנו שותפים גם בתכנון והקמה של מוסדות ניהול התאגידים בתקציב נתון, לרבות זכויות ניהול וחיתום לנושאי משרה, תכנית תגמולים לעובדים (אופציות), ניסוח חובות ואחריות, הגבלת עיסוק או תחרות במקרי עזיבת מייסדים ועוד. אנו מתייחדים בגישה חדשנית המעדיפה ניהול ותכנון של אסטרטגיה משפטית מונעת על פני התדיינויות יקרות בבית המשפט. אסטרטגיה זו מיושמת, בין היתר, באמצעות ניסוח ואכיפה של קוד אתי פנימי. קוד זה, מאפשר לכל מערך הגורמים בחברה לספק שירותים באופן שמקיים את הערך ללקוחות החברה, תוך כדי הגנה משפטית מובנית בנורמות ובתהליכים. בעת הצורך, אנו פועלים בשירות הלקוח למציאת מתווה פירוק התאגיד באופן המתאים ביותר.

במה נוכל לעזור לך?

ייעוץ בנושא סוג התאגיד המומלץ לפי חזון מייסדיו באשר למטרותיו ותחום עיסוקו – בארץ ובחו"ל.
מיזוג ורכישה בין תאגידים קיימים, עריכת בדיקות נאותות, עסקאות בשוק ההון ו- Private Equity.
ניסוח מסמכי ייסוד התאגיד שיסדירו את פעילותו: הסכם מייסדים, תקנון, פרוטוקול מנהלים, קוד אתי ועוד…
רישום התאגיד מול המוסדות הנדרשים ורישום נכסיו: קניין רוחני או קניין נדל"ני.
שירותי מזכיר חברה והשתתפות בישיבות דירקטוריון או מוסדות הניהול הרלבנטיים בתאגיד.
ייצוג התאגיד (או נושאי משרתו) מול שותפי טכנולוגיה ומיקור חוץ, ולחילופין מול נושים או בעלי חוב.
במידת הנדרש, פירוק התאגיד בהתאם לפרוצדורות השונות שנקבעו בדין.

למה לקוחות בוחרים לעבוד איתנו?

על מנת לגבש מערך הסכמי שיחסוך התדיינות ממושכת בסכסוכים עתידיים בין מייסדים ובעלי מניות.
עשייה, ליווי, יוזמה וניהול משפטי שמאפשר ללקוחותינו להתמקד בעשייה התאגידית לגופה.
אתכם תמיד: ייצוג וייעוץ לאורך חיי התאגיד, להבטיח המשכיות, תוך ניהול צמיחה ושגשוג.
מעורבות חברתית וקהילתית: ייעוץ משפטי פרו-בונו לעמותות ומלכ"רים ש"אומצו" על ידי המשרד.

עורך דין חברות.

ניהול החברה בצורה נכונה, מסחרית ומשפטית, הוא אולי הדבר החשוב ביותר לחברה בכל קנה מידה אפשרי. אם אתם פועלים בצורה המקצועית הנכונה ואתם משקיעים את המשאבים והמאמצים שלכם בדרכים הנכונות, אתם תצליחו להגיע למצב שבו אתם משיגים את המטרות העסקיות שלכם תוך מינימום השקעה של זמן ומאמצים ומקסימום ניצול הזכויות המשפטיות שלכם. כאן נכנס לתמונה עורך דין חברות, אשר מספק לכם גם ייעוץ מקצועי וגם כלים משפטיים שאיתם אתם יכולים לעבוד, בהנחה והמטרה שלכם היא לבנות חברה בצורה הכי נכונה שיש. אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אלי שמעוני ילווה אתכם שלב אחרי שלב בתהליך ההקמה של החברה, ההתאמה של החברה למצב המשפטי, ואפילו מכירה ו/או סגירת החברה במקרה הצורך. וזאת על בסיס היכרות עם כל דרישות החוק, ויצירת תהליך העבודה המשפטי הנכון ביותר לכם.

עורך דין חברות – ליווי מהיום הראשון לפעילות.

החשיבות של עבודה מסודרת בכל מה שנוגע למצב המשפטי של החברה שלכם איננה מוטלת בספק. אבל, לא פשוט לקחת החלטות רבות וכל כך מורכבות, כאשר יש לכם ידע מאוד מוגבל או משאבים מוגבלים בשלבים הראשונים להקמת החברה. כאן, האפשרות להתייעץ עם עורך דין חברות עולה על הפרק והיא זו שנותנת לכם את היתרון המיוחד שלכם, בהנחה ואתם מוכנים להשקיע את הזמן ואת המאמצים כדי ללמוד. זו יכולה להיות יצירת תוכנית עסקית, התאמה של פתרונות מיסוי מיוחדים בהתאם לחוק ואפילו שינוי מבני של החברה במקרה שבו אתם מחליטים לפרק שותפות או מעוניינים לייצר מבנה ארגוני חדש.

ניהול נכון של החברה חוסך לכם המון כסף.

ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אלי שמעוני, אתם תוכלו לייצר את תהליכי העבודה הארגוניים המתאימים למצב המשפטי של החברה שלכם, ואתם תדעו שלקחתם את כל ההחלטות הנכונות בשביל לנהל את החברה שלכם לטווח ארוך. אל תוותרו על היכולות של אנשי המקצוע ללוות אתכם, במיוחד אם חשוב לכם לשמור על ניהול ברמה המקצועית ביותר של עסק לטווח ארוך.

אלי שמעוני, משרד עורכי דין עוסק בתחום האזרחי/מסחרי, לרבות בתחום התאגידים והחברות ובייצוג תובעים ונתבעים. פנו אלינו בכל שאלה ונשמח לסייע.
במייל: [email protected], טלפון: 09-8669556, 03-5507155.
האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית הדרושה, בדרך כלל, טרם נקיטת הליכים משפטיים.

img

עו"ד אלי שמעוני

עו"ד אלי שמעוני בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) ומביא ידע משפטי עשיר בתחומי התמחותו. בנוסף, עו"ד שמעוני בוגר קשת רחבה של הסמכות מקצועיות בתחומי המשפט האזרחי, הבנקאות, הציות, הקניין הרוחני, הממשל התאגידי ועוד… תחומי העיסוק העיקריים של עו"ד שמעוני: ליטיגציה אזרחית ומסחרית, תובענות ייצוגיות, גישור ובוררות, קניין רוחני, חברות, תביעות ייצוגיות, מקרקעין, צוואות וירושות, תביעות כספיות, מטבעות קריפטוגרפיים, בנקאות, ציות והשקעות.

    לייעוץ וקביעת פגישה השאירו פרטים ונחזור בהקדם: